Zaloguj / zarejestruj się Twój koszyk
 

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)
Strona główna > Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.TOMMYCAFE.PL

 

§ 1

Informacje podstawowe

  1. Sklep Internetowy www.tommycafe.pl (w dalszej części Regulaminu określany w skrócie jako „Sklep”) umożliwia Państwu dokonywanie zakupów na odległość przy użyciu sieci Internetowej, na zasadach przedstawionych w niniejszym Regulaminie.

  2. Sklep stanowi własność i jest prowadzony przez:

    TOMMY CAFE Grzegorz Tomica

    ul. Budowlanych 8, 43-430 Skoczów

    NIP: 548-239-82-15; Regon: 241596210

    Tel.: (+48) 33 858 40 59, (+48) 509 820 080

    (w dalszej części Regulaminu określanego jako „Sprzedawca”)

  3. Przedmioty dostępne w sprzedaży są prezentowane i opisane na stronach Sklepu. Podane ceny przedmiotów są cenami łącznymi brutto, a opłaty za dostawę, zgodnie z wybraną opcją, są podawane osobno, chyba że z uwagi na wartość zamówienia poniesienie kosztu dostawy zapewnia Sprzedawca.

  4. Przedmioty, które znajdują się aktualnie na stanie, są oznaczone jako dostępne i możliwe do zamówienia na zasadach ustalonych w niniejszym Regulaminie.

  5. Przedmioty, które nie znajdują się na stanie są oznaczone opisem: „Oczekiwanie na dostawę”. Ich zamówienie jest możliwe wyłącznie na indywidualnie ustalanych z Państwem zasadach i warunkach, po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedawcą.

  6. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionych przedmiotów w stanie bez wad. Oferowane Państwu przedmioty są nowe oraz oryginalnie zapakowane.

  7. Kontakt ze Sklepem i Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:

    • poczty tradycyjnej

    • poczty e-mail: biuro@tommycafe.pl

  • pod nr tel.: (+48) 33 858 40 59, (+48) 509 820 080

  1. Przez określenie „konsument” rozumie się osobę fizyczną, która zawarła ze Sprzedawcą umowę sprzedaży bez bezpośredniego związku z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

§ 2

Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Korzystając ze Sklepu jesteście Państwo zobowiązani do:

    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

    2. nie zakłócania jego funkcjonowania,

    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu nie zamówionej informacji handlowej (spam),

    4. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci internet.

 

§ 3

Zamówienia

  1. Aby złożyć zamówienie w Sklepie trzeba posiadać konto e-mail oraz włączyć w przeglądarce funkcję akceptowania plików cookies (funkcjonalnych) oraz wyskakujących okien.

  2. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez dokonanie następujących czynności:

    1. wybór interesujących Państwa przedmiotów i ich dodanie do koszyka;

    2. przejście na stronę zamówienia, oznaczoną w menu ikoną koszyka, gdzie widoczne jest podsumowanie wybranych przedmiotów i ich ceny;

    3. wybór opcji zakupów poprzez rejestrację własnego konta użytkownika albo jako gość;

    4. wypełnienie formularza poprzez podanie niezbędnych danych osobowych
      i teleadresowych;

    5. wybór formy dostawy zamówionych przedmiotów;

    6. potwierdzenie zapoznania się z treścią i akceptacji niniejszego Regulaminu;

    7. wybór metody płatności;

    8. potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez kliknięcie w przycisk „Zamówienie
      z obowiązkiem zapłaty”.

  3. W przypadku nieprawidłowego podania danych w zamówieniu Sklep skontaktuję się z Państwem za pośrednictwem poczty e-mail albo telefonicznie w celu ich poprawienia, o ile nawiązanie kontaktu będzie możliwe.

  4. Sklep poinformuje Państwa poprzez komunikat na stronie oraz wysłanie wiadomości e-mail
    o pozytywnej weryfikacji podanych danych i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Z chwilą wysłania tej wiadomości dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Państwem a Sprzedawcą.
    W wiadomości zostaną podane dane niezbędne do dokonania płatności, zgodnie z wybraną metodą oraz termin zapłaty.

  5. W przypadku płatności przelewem w systemie Przelewy24 oraz płatności w systemie PayPal zostaniecie Państwo przekierowani na właściwą stronę internetową w celu jej dokonania bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

 

§ 4

Rabaty

  1. Z rabatów w Sklepie mogą korzystać tylko zarejestrowani użytkownicy.

  2. Stały rabat na asortyment Sklepu w wysokości 5% obowiązuje od drugiego zamówienia.

  3. Rabatami nie są objęte oryginalne kapsułki do Nespresso i zamienniki ECC (rabat obowiązuje
    w przypadku zakupu pustych kapsułek Capsul'in).

  4. Po zalogowaniu się na konto ceny produktów automatycznie pomniejszane są o przysługujący rabat.

  5. Kupony Rabatowe- aby z nich skorzystać trzeba zalogować się na swoje konto w sklepie Tommy Cafe. W odpowiednie pole wpisać KOD RABATOWY (ilustracja dostępna tutaj). Kod na danym koncie można wykorzystać tylko raz, za wyjątkiem kodów wielorazowego użytku. Dla tych klientów, którzy już skorzystali z danego kuponu mamy propozycję alternatywną, można przekazać kod rabatowy swojemu znajomemu.
  6. Kod rabatowy otrzymany w paczce z zamówieniem dotyczy tylko kaw i herbat.
  7. Kod rabatowy: "DDD" obowiązuje do 30.11.2016r. do godz.: 23:59 i uprawnia do darmowej dostawy przy zakupach powyżej 20 zł. Akcja obejmuje tylko dostawy na terenie Polski.
  8. Promocje i kody rabatowe nie łączą się.

 

 

§ 5

Płatności

  1. Aby zapłacić za zamówione przedmioty można skorzystać z następujących metod płatności:

    1. przelewu bankowego na rachunek bankowy Sprzedawcy , w tym przy wykorzystaniu systemu Przelewy24,

    2. zapłaty w systemie PayPal,

    3. zapłaty gotówką za przesyłkę pobraniową,

    4. zapłaty gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym,

    5. zapłatą przy odbiorze paczki w wybranych paczkomatach.
  2. Płatności przelewem i płatności w systemie PayPal należy dokonać w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 
    Nasz bank:ING Bank Śląski
    Nr konta bankowego: 51 1050 1096 1000 0090 9427 6038

    Nr konta do przelewów zagranicznych:
    EURO: PL 42 1050 1096 1000 0090 7945 4212
    USD  : PL 96 1050 1096 1000 0090 9012 4695  

    SWIFT: INGBPLPW

  3. Płatności gotówką należy dokonać wraz z doręczeniem przesyłki za pobraniem, a w przypadku odbioru osobistego – przy odbiorze, który powinien nastąpić w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

     

§ 6

Dostawa i odbiór

  1. W przypadku wyboru płatności przelewem lub w systemie PayPal zamówione przedmioty są wysyłane w ciągu 1 do 3 dni od momentu otrzymania zapłaty przez Sprzedawcę, chyba że zdecydujecie się Państwo na ich odbiór osobisty.

  2. W przypadku wyboru przesyłki za pobraniem zostanie ona nadana w terminie 1 do 3 dni od dnia przesłania wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia.

  3. Obioru osobistego możecie dokonać Państwo w siedzibie Sprzedawcy pod adresem:

    ul. Budowlanych 8, 43-430 Skoczów.

  4. Koszt przesyłki jest każdorazowo podawany przez złożeniem zamówienia i nie zawiera żadnych opłat dodatkowych.

  5. Sprzedawca informuje na stronach Sklepu o kwocie zakupów, której przekroczenie jest nagradzane darmową dostawą. W takim przypadku jej koszt w całości ponosi Sprzedawca, o czym jesteście Państwo informowani na stronie zamówienia po kliknięciu w ikonę koszyka w menu strony.

  6. Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument i ma on zostać przesłany przez Sprzedawcę, to niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty albo uszkodzenia przechodzi na Państwa dopiero z chwilą jej wydania. Jednakże w sytuacji, gdy zażyczycie sobie Państwo skorzystać z usług innego przewoźnika, niż oferuje to sprzedawca, przez wydanie przedmiotu rozumie się już jego powierzenie temu przewoźnikowi.

  7. Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument wraz z nim Sprzedawca doręczy potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na odległość w formie papierowej. Treści potwierdzenia stanowi informacja o przyjęciu zamówienia oraz tekst niniejszego Regulaminu.

  8. Do zakupionych przedmiotów każdorazowo załączany jest paragon, a na życzenie faktura VAT.

 

§ 7

Reklamacje

  1. Jeżeli według Państwa nabyty przedmiot jest wadliwy możecie Państwo skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, zgodnie z treścią aktualnie obowiązujących przepisów polskiego prawa.

  2. Reklamacje proszę składać drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady i żądaniami wobec Sprzedawcy.

  3. Jeżeli wadliwy przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość zażądania od Sprzedawcy:

    1. jego naprawy albo wymiany na nowy;

    2. obniżenia ceny (w proporcji odpowiedniej do utraty wartości);

    3. odstąpienia od umowy (o ile wada jest istotna).

    - na zasadach ustalonych aktualnie obwiązującymi przepisami polskiego Kodeksu cywilnego

  1. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymacie Państwo niezwłocznie. Brak ustosunkowania się do Państwa reklamacji jako Konsumenta w terminie 14 dni jest równoznaczny z uznaniem wyrażonego żądania za uzasadnione.

  2. Naprawy oraz wymiany będą dokonywane niezwłocznie, tak aby nie spowodować po Państwa stronie nadmiernych niedogodności.

  3. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, jej koszt ponosi Sprzedawca, który może Państwa poprosić o okazanie potwierdzenia zapłaty za przesyłkę.

 

§ 8

Odstąpienie od umowy

  1. Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupu zgodnie  z ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta, opisanych w niniejszym pouczeniu, które stanowi zał. nr 1 do Regulaminu.

  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możecie Państwo złożyć przy wykorzystaniu formularza odstąpienia od umowy, który stanowi zał. nr 2 do Regulaminu, co jednak nie jest obowiązkowe.

  3. Zarówno pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, jak i formularz odstąpienia od umowy, otrzymacie Państwo z chwilą dostarczenia zamówionych przedmiotów w formie papierowej.

  4. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w stosunku do przedmiotów, które dostarczamy Państwu
    w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Przedmiotem takim jest w szczególności kawa, w każdej formie w jakiej jest oferowana do sprzedaży przez Sklep.

  5. W przypadku odstąpienia od w/w umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w  tym  koszty  dostarczenia  rzeczy  (z  wyjątkiem  dodatkowych  kosztów  wynikających  z  wybranego  przez Państwa  sposobu  dostarczenia  innego  niż  najtańszy  zwykły  sposób  dostarczenia  oferowany  przez  nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od w/w umowy.

 

§ 9

Wykorzystanie danych osobowych

  1. Dokonując zakupów w Sklepie zgadzacie się Państwo, że dane wymagane w formularzu założenia konta użytkownika albo w formularzu zamówienia będą wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu ewidencji sprzedaży oraz realizacji zamówień. Państwa dane mogę być również przekazywane podmiotom świadczącym usługi transportowe w celu dostawy zakupionych przedmiotów.

  2. W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na otrzymywanie informacji o promocjach
    i nowościach w ofercie Sklepu oraz na otrzymywanie ofert od partnerów Sklepu, informacje takie będą przekazywane na podany przez Państwa adres w formie wiadomości e-mail. Udzielona zgoda może zostać przez Państwa w każdym czasie cofnięta.

  3. W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.
  4. W każdym czasie macie Państwo prawo do wglądu, poprawienia, zaktualizowania lub skasowania swoich danych korzystając z opcji dostępnych na koncie użytkownika lub kontaktując się ze Sprzedawcą.

 

§ 10

Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów

  1. Jeżeli dany przedmiot nabyliście Państwo jako konsument, istnieje możliwość skorzystania
    z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych albo miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

  3. Jako konsumenci posiadacie Państwo m. in. następujące możliwości skorzystania
    z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;

    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.

 

§ 11

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

  2. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem a Sprzedawcą rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy albo Sąd Okręgowy w Bielsku - Białej, w zależności od przedmiotu sporu i zgodnie z przepisami o właściwości rzeczowej oraz funkcjonalnej.

 

 

 

Załącznik nr. 1 (doc)

Załącznik nr. 1 (pdf)

Załącznik nr. 2 (doc)

Załącznik nr. 2 (pdf)

 

Polityka prywatności