Najczęściej zadawane pytania

1. Dlaczego nie ma daty palenia kawy na opakowaniu?

Mamy tak szeroki asortyment kaw, że podawanie daty palenia na każdym opakowaniu znacznie opóźniłoby proces realizacji zamówień. Czas wysyłki 90% zamówień to 24h - za to klienci nas kochają.

2. Dlaczego kupując tę samą kawę, jej smak może się nieco różnić?

Każda partia kawy może delikatnie różnić się miedzy sobą smakiem i intensywnością aromatów. Kawa jest produktem naturalnym, na który wpływ ma wiele czynników (od warunków jej uprawy aż po metody wypalania). Należy także pamiętać, że bardzo duży wpływ na smak kawy ma grubość jej zmielenia oraz sposób zaparzania.

3. Zawsze zamawiałem u Was daną kawę - dlaczego nie ma jej już w sprzedaży?

Dostawa surowych ziaren kawy do naszej palarni odbywa się sezonowo, jest zależna od zbiorów kawy. Może zdarzyć się, że którąś z kaw czasowo wycofamy ze sprzedaży, bądź zniknie ona tylko na kilka dni. Jak ziarna ponownie do nas dotrą, są palone, a następnie potrzebują czasu by odgazować, są pakowane w opakowania i dopiero wtedy gotowe do wysyłki.

4. Jak należy przechowywać kawę?

Kawę najlepiej przechowywać w opakowaniu, w jakim została kupiona. Nasze opakowania ze struną gwarantują szczelność, przez co kawa długo utrzymuje swoją świeżość i aromat, w dodatku od razu wiadomo po jaki produkt się sięga. Kawę można także przesypać do dedykowanych pojemników ze szczelnym zamknięciem. Kluczowe jest przechowywanie kawy w suchym i ciemnym miejscu.
Mitem jest natomiast przechowywanie kawy w lodówce i zamrażarce w celu utrzymania świeżości kawy - pewnym jest, że tak przechowywana kawa pochłonie wszystkie zapachy lodówki i utraci swoje właściwości.   

5. Gdzie można kupić stacjonarnie Waszą kawę?

Przy palarni kawy prowadzimy sklep firmowy - ul. Budowlanych 8, Skoczów. Na miejscu znajdą Państwo szeroki wybór naszych kaw oraz herbat, w sprzedaży dostępne są również akcesoria do kawy i herbaty. Gwarantujemy świeżość palonych kaw i miłą obsługę. Zapraszamy!

Więcej punktów sprzedaży naszych produktów znajdą Państwo na liście poniżej. Punkty sprzedaży produktów Tommy Cafe

6. Składasz zamówienie i chcesz fakturę? Zobacz gdzie wpisać dane.

Aby otrzymać fakturę za swoje zamówienie, pamiętaj by uzupełnić wszystkie dane podczas składania danego zamówienia. Po dodaniu wszystkich pożądanych produktów do koszyka, przejdź do realizacji zamówienia. W kolejnym widoku wprowadź dane do odbioru przesyłki i zaznacz pole chcę otrzymać fakturę. Na ekranie pojawi się dodatkowa opcja: dodaj dane do faktury. Wybierz ją i uzupełnij wszelkie dane związane z fakturą. Wszystkie wprowadzone adresy, adresy rozliczeniowe, dane konta itp możesz znaleźć i aktualizować/zmieniać w panelu klienta w zakładce Twoje konto. Zobacz instrukcję.